2700 Bydelsportal

Registrer på dette websted

Beskriv foreningen så vores besøgende kan se hvad i laver. 1500 karakterer.

Tilføj et logo, eller billede der repræsentere foreningen. Anbefalet mindste opløsning: 500x400px.

Hvis I har en hjemmeside, facebookside eller anden side med mere info om jeres forening, kan I skrive linket her.

Her kan du tilføje de kontaktpersoner som skal fremgå på jeres side. Klik på "tilføj kontaktperson" og udfyld felterne.

Navn Stilling Kategori Telefon E-mail
1
1

Betingelser

Adgang til markerede oplysninger

  • Brugeren vælger selv, hvilke kontaktoplysninger andre skal have adgang til. De kontaktoplysninger, som brugeren har angivet, vil blive offentliggjort på hjemmesiden. Det vil sige at alle vil kunne se dem. Disse konktaktoplysninger og offentliggørelsen af dem, kan til enhver tid ændres af brugeren selv.
  • Alle konktaktoplysninger, også de ikke-offentliggjorte, vil være tilgængelige for lokaludvalgets sekretariat, der vil behandle dem fortroligt. Lokaludvalgets sekretær er dataansvarlig i medfør af persondatalovens § 3, nr. 4.

Formål og aktører

  • Oplysninger om foreninger og kontaktoplysninger skal bruges af lokaludvalgets sekretariat som værktøj til at få overblik over bydelens aktive og til at skabe målrettet dialog med foreninger og institutioner i høringssager og andre sager af særlig relevans for bydelen. De vil også blive brugt til generelt at skabe overblik over foreningslivet og til eventuelt at finde samarbejdspartnere til lokaludvalgets projekter. Lokaludvalgets sekretariat vil derfor i nogle sager tage direkte kontakt til brugerne via de oplyste konktaktoplysninger.
  • Brug af login/hindring af uvedkommendes adgang:
  • Ved hjælp af adgangslogin, kan brugeren oprette og redigere sine og sin forenings kontaktoplysninger. Login-funktionen giver ikke brugeren adgang til at se andre oplysninger om øvrige tilmeldte til databasen, end dem som de øvrige brugere ved angivelse i tilmeldingsformularen har accepteret videregivelse af. Det er brugerens eget ansvar at holde oplysninger om foreningen eller institutionen opdateret.

Sletning af oplysninger

  • Lokaludvalgets sekretariat har som databehandler, jf. Persondatalovens § 3, nr. 5, den overordnede redigeringsret af databasen. Sekretariatet kan og vil slette og opdatere indholdet på hjemmesiden, hvis sekretariatet bliver bekendt med at oplysninger er ukorrekte, fx at en forening ikke længere eksisterer eller, hvis sekretariatet bliver bekendt med upassende og/eller anstødende sprogbrug. Efter persondatalovens § 35 stk. 1, har brugeren til enhver tid ret til at gøre indsigelse imod behandlingen af oplysningerne i databasen. Brugeren kan endvidere i medfør af persondatalovens § 37, stk. 1, kræve at lokaludvalgets sekretær som dataansvarlig sletter urigtige eller vildledende oplysninger fra databasen.
  • Upassende og/eller anstødende sprogbrug og misbrug af hjemmesiden kan medføre lukning af brugerkonto.
  • Som bruger opfordres du til at melde det til sekretariatet, hvis du oplever misbrug af hjemmesiden.
  • Brugere kan til enhver tid kontakt lokaludvalgets sekretariat, og få slettet foreninges konto, hvis den ikke længere skal vises på siden.

En registreringsbekræftelse vil blive sendt til din e-mail.


← Tilbage til 2700 Bydelsportal